tisdag 7 juli 2009

Bilder från släktträffen

Nu har jag suttit och lyssnat på Nour El Refais sommarprogram (också bra) och fört över bilder. Har försökt hitta bilder på personer som inte finns med i Maries fina bildkavalkad från släktträffen den 4 juli.
I början försökte jag fota så många som möjligt, men vissa missade jag ändå, som Shie och Alex S, tex. Och pappa bara fjantar sig som vanligt... :-)
Här kommer en blandning av fina människor:

Rune och jag fotade varandra.

Gosige Isac.

...och hans pappa Patrik...


...och mamma Therese.


Kicki hälsar på Marie.


Rebecka roar sig med kritorna vid lekbordet.


Daniel har blivit så lång och stilig.
Jo, Esther är säkert med i mångas kameror, men hon är ju så söt!
Rikard och Lennart.

Fine Ebbe.

Andreas funderar på vilken mat han ska ta.


Kerstin och Elin också.

Ulla-Britt pratar med sin brudnäbb och hennes söner.

Rebecka tog hand om barnen så bra (med lite hjälp av en godispåse!).

Tobias.

Barnen tog bilder av varandra och Rebecka.

Emanuel, Noah och Sam blåser bubblor.


Full fart på Ivar!

Ballongerna ska smällas!

Mamma tycker det är bäst att hålla för öronen!


Urax och Alex.


Undanplockning...

...och dammsugning.

Esther på skötbordet som är så lämpligt placerat precis vid larmknappen!

Barnen äter upp resterna av chips mm.

Bilderna ligger på vissa ställen lite för tätt ihop med texten när jag förhandsgranskar, men jag fattar inte hur jag ska fixa det. När jag väl publicerar detta inlägg kanske det ser helt tvärtom ut efter mina försök att lätta upp...nåja.
Tack alla för en mysig och rolig fest!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en så kanonfin sammanfattning av vår träff med både text och fina bilder! Tack Vic för all hjälp med att fixa inbjudningskort och dekorationer! Du är en klippa!

Kramar
Johanna :-)

Anonym sa...

Hej Vic! Tack för din fina bildkavalkad fr festen! Texten till var helt OK! Men jag vet precis hur du känner. Varje gång jag lagt ut bilder m texter i min blogg, blir jag överraskad. Jag kan bara inte komma ihåg HUR man gör. Texterna kommer sällan som jag planerat och även bilderna stuvas om. Men vet du, det är ju bara man själv som VET hur det skulle vara!!! Trösterikt va`!!!?? Är hos Johanna o Tobias nu. Och jag har så´n tur så jag får träffa Emanuel, Hanna o David också. Vi var tillsammans på Borås Djurpark idag. Jätteroligt, även om jag saknade DEJ!!! Må så gott! KRAM fr Berit

mir sa...

Jättefina bilder. Tack för att du tog med allt. Känns verkligen som man får se alla godbitar och personer som var med mellan alla bloggarna. Fler inlägg väntar jag på från Johanna, mamma och Jonas & Shie. Ska bli roligt att se mer!

Shie sa...

Hey Vic!
Wonderful to see more pictures from the family get-together. It is interesting to see what other peoples' cameras captured. I don't think even one moment was missed! The little kids running around and playing and laughing was one of my favorite parts from that day. They were so carefree and loved being with one another. Thanks for all the hard work you and the others put in to make it such a wonderful day.