torsdag 11 juni 2009

Juni är festernas månad

Vi har hunnit med några redan.

Min kusin tog studenten med många MVG och stipendium för civilkurage!


Den 6 juni var barnen bjudna på kalas. Paketen till födelsedags-tvillingarna gick i blågult. Det fick bli min enda hommage till Nationaldagen.


Den 7 juni firade vi min vackra mamma som egentligen fyllde år igår.


Skolavslutningen skulle ha firats utomhus, men det regnade så vi fick klämma in oss i matsalen.


Hanna visar stolt häftet som hon tog hem från skolan.


Sedan firade vi sommarlovets start med lunch på kinakrogen.


Vi shoppade också lite till barnen.
Här dansar de glatt i sina nya kläder samtidigt som de kollar på Djungelboken.


Nu ska jag få på mig lite kläder (vaddårå, klockan är ju bara halv tio!) och ta itu med någon städning...

Inga kommentarer: