söndag 14 juni 2009

Snart drunknar vi

Det första Em gjorde när han kom hem i morse...

4 kommentarer:

mir sa...

usch vad mycket regn ni har! Det har ju regnat här lite av och till men inte så mycket! Nu skiner solen äntligen men jag är ledsen över att de tinte är varmare nu när Shie och Jonas äntligen ska komma!

Anonym sa...

Jaha Emanuel, ska du ut och segla kanske? He he
Jag har gjort nåt liknande.
Fast det var ett partytält vi hade på altanen, och där fanns det regnvatten i varenda del, JÄTTE mycket vatten.
Så jag petade underifrån, med en kvast, och splasch.... det blev rätt vått på mej ändå fast jag stod under det där taket.
Likandnat blir det på markisen om man glömt den utrullad.

Fasligt vad det regnar!
Undrar hur midsommaren ska bli?
Nu har jag inte tagit någon bild på våran rosbuske, men den brukar vi ha sån glädej åt då den blommar, och doftar.
Nu har alla de fina ljusgula (busken är överöst)rosor, börjat regna sönder.
Kerstin

Anonym sa...

Ganska typisk Svensk sommar tror jag...

j

Anonym sa...

-För sommaren e kort, det mesta regnar bort............trallala, trallala, lalala....!!!! De´ e bara å gilla leget! Har ni uppdaterat rätt storlekar på regnrockar o stövlar? Vi hade i alla fall tur med vädret i april!!!!! Kram på er allihop! Berit