måndag 11 januari 2010

Tråkigt inlägg

Av alla saker man kan blogga om väljer jag nu badrummet igen. Bara för att jag tror vi lovade nån film också. Nästa gång blir det något mer intressant!

En väldigt skakig film. Inte vet jag om den ger någon vidare helhetsbild av badrummet. Men jag har ingen lust att göra om den.

Förklaringar:
Stenarna var dekoration i en kruka. Jag skulle skölja dem, men så såg de ju lite trevliga ut där de låg och torkade. Och barnen leker med dem när de duschar.
I slutet av filmen kunde jag inte bestämma mig för om det fanns något mer att filma, så då blev det lite extra skakigt. Men sen kom jag på att jag kanske skulle visa vad det är som låter...



Och nu har vi även en röd matta.


Fast det blir ju alltid något kvar att fixa...

4 kommentarer:

mire sa...

Vad fint det blev. Roligt att se resultatet. Jag har alltid så svårt att se framför mig hur det kommer se ut, blir så orolig över att det inte ska bli bra. Men ni verkar ju vara riktigt duktiga på det. Kul att se att badrumsskåpet hänger rätt med.

Unknown sa...

Jattestiligt! Vilka fina val av kakel. Ursnyggt. Tack for visningen. Stenarna kan du forsegla med en hoglyster forsegling. Om man gor det sa ser dom alltid ut som om dom ar blota. Det ar mojligt att samma resultat kan uppnas genom att satta lite poly pa ocksa. Fast barnen kanske tycker att det ar roligt att leka med dom.

j

Anonym sa...

Åååh! Victoria, din film och dina bilder är så bra! Jag visste redan innan du lagt ut filmen att det blev jättefint resultat. Har ju sett det i verkligheten. Mycket vackert! Med filmen får man ju en liten bonushälsning från familjens vardagsliv! Tack, och mer av detta!
KRAM!

Shie sa...

I love your new bathroom. Thanks for the little film. I was hoping that you would remember. That little tub with the couple soaking in it is so funny and very cute!

Love and hugs to you all!