måndag 5 maj 2008

Några bilder från resan till Therese & Patrik och Isac













Härligt att träffa kusin Isac!











På Valborg ordnade vi en egen brasa. Emanuel ser ut som han gör eftersom när brasan blivit kol hade det hunnit bli lite kyligt...











Deras hus i bakgrunden har fyra lägenheter.











Grattis Patrik!











Lässtund.











David leker med några av hans "gamla" leksaker, instrumenten.











"Höjd"hopp...











Hanna sa ikväll att nu vill hon att de ska komma hit istället, för här finns det många hus och hon är faktiskt inte van vid att det är så lite hus som det är där de bor...














Ikväll ska jag få lite salva för jag är så torr om kinderna.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Harliga bilder! Tack. Jag undrar vad Hanna hade sagt om hon sag var vi bor med alla hus. Jag skickar en bild pa downtown. Emanuel ser ut som om han behovde en tjock parkas.

jonas

Anonym sa...

Vilka härliga bilder. Vad trevligt ni hade det!
Hanna låter som en 08?
Är du säker på att det är därför som Em ser ut som han gör? Jag tycker det ser ut som om han sitter där och tjurar...

Mir