tisdag 3 mars 2009

Bilder!

Orkar inte skriva, så här kommer ett inlägg med 15 bilder istället.

Vi stannade i Gränna. Blev impade av Polkapojkarna. Köpte polkagrisstänger. Jag brukar inte gilla polkagrisar, men sådär färska och med rätt smak - helt okej!


Hanna bestämde sig plötsligt för att hon ska bli polkagrisbagare när hon blir stor.


Noah är en gullunge. Glada att få träffa honom! Och Mir och Sam också... :-)


Vi åkte även en sväng till Johanna och Tobias.
David var mycket upptagen under hela tiden vi var där. Det fanns så mycket att undersöka och prova!


Johanna svängde ihop en god middag!

Hanna och Tobias pausar i soffan.


Nu poserar vi!

Pratstund. (Tobias är vääldigt svettig. Vad var det de hade gjort? Jag minns inte...)


Varför hamnar de där syskonen (alla fem) alltid på golvet?

Fast...vad ska man med bord och stolar till när det finns ett utmärkt golv?

Hanna målade grannhuset, snön, gatan och bilarna.


Kusinbilder!



Hej då, Noah! Tack för den här gången!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Victoria! Vilka härliga bilder fr er vistelse i Jkpng och Borås! Så underbart söta barnbarn jag har! Men det fanns ingen bild på dej "bara" på pappan i er fam. Jodå, han är ju också söt, förstås!
KRAMAR fr Berit

Anonym sa...

Det ar helt okej att inte skriva nagot nar du lagger upp sa fina bilder. Det kanndes som om jag fick vara med lite. Hel kul! Tack!

Trakigt bara att man inte fick se lite bilder pa dig.

j

Anonym sa...

Vi hade jättetrevligt. Och vilka fina bilder!

Anonym sa...

Fun, fun, fun pictures. Can't WAIT to see you all.

Anonym sa...

Åh!!! Vad lycklig jag känner mig efter alla bilder! Vi är en stor och härlig familj tillsammans med mycket kärlek och omsorg och omtanke och bus sinsemellan! Jag är sååååå glad för alla mina syskon, syskons äkta hälfter (som känns precis syskon), alla mina syskonbarn och båda mina kärleksfulla föräldrar! Tack för alla bilder som gjorde att hjärtat blev varmt!

Kramar!
Johanna