söndag 12 april 2009

:-)



D: Visst ser hon ut som Tobias' mamma?
H: Hihi, ja! Första gången jag såg på det här på Melodifestivalen tänkte jag "Är det Tobias' mamma?!"

Ja, Johanna, ska vi tipsa Alcazar ifall de behöver en vikarie för Lina?

Den som mot förmodan inte sett framträdandet som ungarna satt och kollade på kan klicka på bilden.
(Lustigt att de pratar om sin faster som kusinens mamma.)

Och när vi ändå är inne på detta med artisteri. I Storbritannien hittar de verkligen talanger. Kolla in den här tanten som slår alla med häpnad. Bästa versionen går inte att bädda in: Klicka här istället.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ju faktiskt ut som Johanna! Speciellt om det inte ar en "close up".

Det ar jattekul att se Simon pa Brittisk TV. Han ar sa spydig har. Det ar nastan som om det ar en annan person.

j

Vicem sa...

j: Ja, jag är säker på att vi har något foto som kan bekräfta likheten, men jag hittade inget igår!
Haha, Simon blir nog nästan en liten aning ödmjuk - om han alls kan bli något åt det hållet - när han får se en talang. Han är nog lika elak mot dem han inte gillar var han än är, tror du inte? (Fast jag har inte sett så mycket av programmen.)
Vic.

Anonym sa...

ÅÅÅÅHHHH!!!! Vilken komplimang! Tänk om jag verkligen var så vacker, kunde sjunga och dansa så bra!!! Alcazar-tjej! Det vore något!

Stort tack till Hanna och David för komplimangen!

Kramar
Johanna