söndag 1 november 2009

All saints day



We went to make a short visit to my mothermother, Ingrid who, the toher day, came back from hospital undergoing a surgery. It was good to see her up walking again. Then we ate at a restaurant in Tumba centre and after that headed to Grödinge kyrka. We wanted to visit fatherfather and fathermother. I noticed that it would have been fathermothers birthday.





Our children bent down to the earth saying "happy birthday". We put four candles.
And then we went home.......




4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina bloggbilder och familjärt berättat! Så fint det är på Grödinge kyrkogård med den kuperade naturen runtomkring. Jag tycker också att Helges o Violas gravsten är så vacker. Vad rart av barnen att gratulera gammelfarmor på hennes födelsedag. Så humoristiskt ert blogginlägg avslutas med Victorias pumpaskapelser!!! Ni är för GO`A!!! Kram till er fr farmor Berit.

Anonym sa...

Vad duktig Vic ar pa att karva pumpor! Skulle jattegarna ha velat vara med er pa kyrkogarden.

Tanker pa er.

j

Anonym sa...

Vackert! Farmor och farfar, de finns ofta i mina tankar och ständigt i mitt hjärta. Jag önskar så att Tobias hade fått lära känna dem. Jag tycker att Tobias är lik farfar ibland. Vissa rörelser och mimiken. Jag saknar dem båda två.

Johanna

mir sa...

Tack för bloginlägget och bilderna. För visst vill vi som bor så långt borta ha kunnat vara med och tända ljus. Tack för att vi fick följa med så här!