söndag 20 december 2009

Några bilder

Det var länge sedan jag bloggade. Vi har många bilder jag skulle kunna dela med mig av...
Här kommer i alla fall några från de senaste dagarna:

Lagom till födelsedagen kom snön. Så nu är han lycklig, när han får skotta:


Och det kommer bara mer och mer. En bild från idag:


Hanna och jag var uppe och fixade en frukostbricka till födelsedagsbarnet. Hon hade gjort ett kort också:


Som ni vet åkte vi iväg på kvällen. Em och barnen lekte sommar:


Men jodå, julen står för dörren: (Hoppas han med grankostymen får bra betalt. Typ pinsamhetsbonus.)


I spegeln ser man Hanna som provar en badrock:


Julbak! Eller...mest lek och häng! Det blev några pepparkakor - en del till och med dekorerade - och några marsipangodisar. Duracell-kaninen Nina gjorde kolagodisar också. Finaste vännerna med två av sönerna:

Som sagt, fler bilder finns. Detta var de jag hittade i en hast. (Påminn mig om att jag ska börja använda albumet igen, så kan ni få se fler...) Nu är "Kalle och chokladfabriken" (filmen är bättre än boken) slut och jag ska få mig och ungarna i säng.

Inga kommentarer: