fredag 18 december 2009

Tack alla för en lugn och fin uppvaktning. Jag fick en hel del smsmeddelanden och några skickade brev på den gamla "posten-vägen". Dessutom fick jag några uppskattade presentkort. Tack.
Men bäst av allt var ändå Hannas och Davids grattiskort! Ni ska få se några bilder på dom och vad familjen och mina älskade svärföräldrar gjorde den 16:de.
Och kan ni tänka er.......jag har fått den första timmen på en helikopterförarutbildning!!!! Det har alltid varit en av mina drömmar. Nu får just den här drömmen fortsätta vara just en dröm, men jag är glad och tacksam till min älskade fru, att jag fått just dethär!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå Emanuel! Så ROLIGT att du blivit uppvaktad med så´nt som verkligen gläder dig! Du ska inte tro att går fri helt o hållet från lite mer firande framöver! Jag kommer och tränger mig på om några dagar och ser fram emot att få ge dig en stor GRATTIS-KRAM och nå´t mer! Din lilla mamma som inte fattar var 40 år tagit vägen.

Anonym sa...

Älskade storebror! Jag kan inte heller lova att du går helt fri från att bli firad. När vi ses nästa gång vet man ju aldrig vad som kan hända ;-)

Den där drömmen du har haft så länge, se den första lektionen som ett steg närmare din dröm. Den kan ju faktiskt gå i uppfyllelse och behöver inte fortsätta vara "bara" en dröm!

Ha ett underbart nytt år!

Många kramar från lillasyrran Johanna

mir sa...

Fast om du är 40 så måste ju jag vara 31 och det tror jag inte stämmer! Du måste ha fyllt 34 inte ett år äldre! ;)

Hoppas verkligen att du trots frånvaro av presenter och fest känner dig älskad och uppskattad. Du tog ju bort möjligheten för oss att få fira dig och på så sätt visa. Nu gäller det väl att hitta ett alternativt sätt.

Kramar
Mirjam