fredag 24 oktober 2008

Tårt-magi

Jag har skrivit förut om att jag älskar att se när människor är riktigt bra på något. Skapar de också något som syns, som man kan se bilder av och länka till, så är det roligt på ett särskilt sätt. Kolla in Gunilla Walls magiskt vackra tårtor! Klicka på Galleri. Eller bloggen! Hon berättar bland annat att hon tycker det är viktigt att tårtorna är både vackra att se på och goda att äta! Förresten så finns det massor av bilder på nätet av vackra tårtor, som man kan hitta tex via Dekorera Mera.

Åååhh...

Vill du (efter att ha kollat in länkarna ovan) få dig ett gott skratt kan du kolla in bilderna av tårtorna i den här familjen: (Men så länge barnen är nöjda så får man ju vara glad...jag ska inte visa Gunilla Walls tårtor för dem...)

Hanna 5 år


Hanna 6 år (Varför skulle hon ha ett hus?!)


David har de senaste två åren önskat sig tårta med "lagom ljusgrön marsipan med en lagom ljusröd ros på". I år hann jag inte köpa någon ros.


Förra året skrev Hanna "David" på tårtan:


Men varför ska det vara så svårt att äta tårta?


Mmmm...

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! David is so great! I like his lagom tårta the best.
-sam

Anonym sa...

så fina! Jag tycker ni gör vackra tårtor med!
mir