tisdag 16 september 2008

Trött inledning, men glad hälsning och (som vanligt) söta barn

Sitter här och är trött, men tänker att ikväll måste jag verkligen ägna mig åt något vettigare än att glo på teve. Sy gardinerna, eller slipa bort dum färg på dörrkarmen, eller sortera högen med post och tidningar, eller fixa stolsdynorna, eller...nä, usch, jag orkar inte. Men en bloggpost kan jag i alla fall få till. Om jag bara skriver en inledning om hur trött jag är och letar reda på ett par bilder vi inte har publicerat tidigare...okej, inledningen är klar. Bilder...

Men förresten, det var kul att Stefan hittat hit - hoppas du kommer tillbaka! Jag brukar säga att jag är världens trevligaste kusiner och varje gång man träffar dem/er tycker man att det är synd att vi inte ses oftare. Men det blir ju bara på bröllopen, och just nu verkar inget sådant vara i sikte, vad jag vet. Kul att hålla blogg-kontakt i alla fall. Har ni någon blogg? (Ifall ni andra undrar så hittade jag ingen mejladress, så jag meddelar mig med kusinen på detta sätt...)

Nä, nu var det bilderna. Såg just på skärmsläckaren en bild från kulturfestivalen rulla förbi. Det kanske är något? Jag var med barnen och en kompis till dem på balettworkshop:


Trevligt arrangemang av Kungliga Operan!

Inga kommentarer: