söndag 21 december 2008

Hur gick det på bakdagen igår?

Fem vuxna och sju barn! Resultatet:


:-)
Och ett pepparkakshus blev det också, men det fick stanna i Bromma.
Tyvärr glömde vi kameran. Men när jag uppfyllt löftet att ge familjen i Bromma bilderna jag tog på deras senaste barnkalas då deras kamera var trasig, så kanske jag får några bilder från gårdagens event...
Det roligaste var ju att träffa mina "gamla" högstadie- och gymnasiekompisar och deras familjer. Alla barnen är såå fiiina! Vi försökte ta en gruppbild på alla barnen, men storebror S tycker inte om när det ska arrangeras på det viset!
Nu ska jag äta frukost. Risgrynsgröt står på Att göra-listan, men det får bli till kvällsmat. Havregrynsgröt med äppelmos och kanel är också gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig julgottebricka! Det ser riktigt frestande ut!
B

Anonym sa...

Vilket vackert fat med så mycket gott! Bra gjort! Här dansar fortfarande dammråttorna omkring. Hade tänkt göra en tapper insats idag, men hela dagen gick åt till en annan grej som jag tänkte blogga om inom kort...

Kramisar
Johanna