söndag 18 januari 2009

Sista pepparkakorna är slut och terminens rutiner börjar igen

Igår började jag på ett inlägg, men det funkade inte att lägga upp bilder. Men nu så.
Hanna och David började på den efterlängtade dansen. Förra terminen blev det ju inget för vi tänkte variera lite och de gick på en prova-på-lektion i karate. Men det var för avancerat och/eller tråkigt, så det blev ingen mer karate.
David är lycklig i dansstudion:


Barnen värmer upp benen i början av lektionen.


På eftermiddagen började vi plocka ner julgrejerna. Men så fick vi besök av farfar! Då åt vi upp de sista lussebullarna och pepparkakorna.

Idag var mamma och pappa och Alexander här, men då fick kameran vila. Men det var trevligt och roligt, som vanligt!

Nu är jag trött. Go´natt!

2 kommentarer:

Vicem sa...

Det är fortfarande något knas. Nu att bild och text inte hamnar som de brukar. Så texten om idag kom bredvid bilden från igår. Det får vara så.

Anonym sa...

Vic, det blev jättebra! Text o bild funkar helt OK! Då skulle du se en av mina bloggar innan Johanna gick in o hjälpte mej att få ordning. Jag skulle centrera, men fuskade med enter o mellanslag i stället för CENTRERAREN. Det såg så bra ut tyckte jag. Men sen fattade inte datorn vad jag menat, så allt kom hit o dit o huller om buller. Vad mysigt det ser ut m julröjningsfikat! Och vad söta de dansande älvorna är! KRAM fr farmor/Berit