fredag 20 februari 2009

Vissna, men liksom vackra ändå


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vic! Så roligt att du också tycker att "vissna" tulpaner är vackra! jag tycker att just sådana tulpanbuketter är de allra vackraste. De lämpar sig mycket bättre till en bild, avmålad eller fotograferad som stilleben än en alldeles fräsch bukett, nyss hemkommen från blomsteraffären. Jag hoppas att du tagit några bilder på denna ljuvliga bukett och gärna kopierar och förstorar. Det blir en jättefin bild, monterad och inramad! KRAM!!!! Berit

Anonym sa...

Älskade Sjöström-familj i Skogås! Jag saknar er så! Tack för alla blogg-inlägg! Jag har återigen haft förmånen att få läsa en hel massa blogg-inlägg för att komma ikapp. Tiden flyger iväg så fort och trots att man tillbringar så mycket tid vid datorn hinner jag inte med varken min egen blogg eller mina älskade familjemedlemmars. Hoppas att ni kan känna och veta att ni finns desto mer i mina tankar!

Stor kram
Johanna